محکومیت قاچاقچی قطعات الکترونیکی در سردشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی قطعات الکترونیکی در شهرستان سردشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۲ قطعه انواع لوازم الکترونیکی و یک دستگاه کنتور به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت ۹۶۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالاهای کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت ۹۶۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی مستقر در گمرک کیله شهرستان سردشت کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.