محکومیت قاچاقچی لوازم خانگی در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از هشت میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در شهرستان ارومیه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: در پی کشف مقادیری لوازم خانگی شامل ۶ دستگاه لباسشویی،چهار دستگاه تلویزیون،سه دستگاه یخچال و ۲ دستگاه ظرفشوی به ارزش هشت میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال از یک باب انباری پرونده تخلفاتی در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان ارومیه کالاهای کشف شده را در بازرسی از انبارهای یکی از باربری ها کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.