محکومیت واحد تولیدی لبنیات گرانفروش در میاندوآب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده گرانفروشی واحد تولید لبنیات به اتهام گرانفروشی به میزان بیش از2میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک واحد تولید لبنیات به اتهام افزایش خودسرانه ۲۰ درصدی محصولات تولیدی خود به میزان ۲ میلیارد و۴۱۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را معادل ۱۰ برابر مبلغ گرانفروشی به پرداخت ۲۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت، تخلف اعلامی را در بازرسی از یک واحد تولیدی لبنیات کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.