محکومیت پنج میلیارد ریالی شرکت ترخیص کار برای عدم ایفای تعهدات ارزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده شرکت ترخیص کار متخلف برای عمل نکردن به تعهدات ارزی به میزان 9000 یورو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت بانک شاکی پرونده یک شرکت ترخیص کننده کالا برای عمل نکردن به تعهدات ارزی قاچاق به میزان ۹۰۰۰ یورو در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن مدارک معتبر تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر برگرداندن ارز به مقدار تعهدات ارزی به پرداخت پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده همچنین گفت: این پرونده در پی شکایت بانک تجارت استان و بازرسی بازرسان صنعت،معدن و تجارت استان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.