محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در پیرانشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق 750 لیتر سوخت در پیرانشهر، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: با کشف ۷۵۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در باک اضافی یک دستگاه اتوبوس پرونده ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متخلف را به پرداخت ۷۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۳ برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده شعبه همچنین از بابت نصب باک اضافی در خودرو علاوه بر فک و ضبط باک حکم به پرداخت ۲۴۰ میلیون ریال صادر و در مجموع متهم را به پرداخت ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران ایستگاه انتظامی گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر محموله سوخت را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.