محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو در ماکو

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: در پی کشف انواع لوازم یدکی قاچاق شامل(بلبرینگ،برف پاک کن و غیره) به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرونده ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران بازرگان کالاهای کشف شده را در بازرسی از انبارهای عمومی گمرک بازرگان کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.