شهردار ارومیه:

مدیران مناطق، زمینه بهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری را فراهم کنند

جلسه هماهنگی وصول منابع درآمدی مناطق ۵ گانه شهرداری با حضور حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در سالن جلسات شهید سلیمانی این شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این جلسه که معاونین شهردار، مدیران مناطق ۵ گانه و دیگر واحدهای ذیربط نیزحضور داشتند، گزارشی از آمار پرونده های ماده صد مناطق ۵ گانه به تفکیک ارایه و پیرامون لزوم هماهنگی و نحوه وصول منابع درآمدی و همچنین ضرورت انطباق فرآیندها و روش های اجرایی با مقررات و قوانین شهرداری ها بحث و تبادل نظر شد.

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه با اشاره به اهمیت و اولویت قانونمندی در فرآینده های اداری و اجرایی مناطق، سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری تاکید کرد: به منظور بهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری، اطلاع رسانی و فراهم نمودن بستر و شرایط برخورداری شهروندان از طرح های مذکور بیش از پیش احساس می گردد و انتظار می رود مدیران مناطق در این زمینه تمهیدات جدی تری بیاندیشند.

شهردار ارومیه با تاکید برهم افزایی و لزوم همفکری و وحدت رویه در زمینه پیگیری وصول مطالبات شهرداری اظهار داشت:  مهلت مقرر در اطلاعیه تخفیفات طرح تشویقی پرداخت تا پایان اردیبهشت ماه بوده و فرصت ارزشمندی برای شهروندان محسوب می گردد.

وی تشکیل شورای مشورتی در مناطق ۵ گانه و ضرورت تسری نگاه تسهیل گرانه در مناطق را مهم و ضروری برشمرد و عنوان کرد: با همفکری و هم افزایی می توان به وحدت رویه رسید؛ وحدت رویه ای که پشتوانه قانونی داشته و از بدعت های غلطی که قائم به فرد یا سلیقه ای است جلوگیری کند.

بر اساس طرح تشویقی پرداخت اخیری که با برنامه ریزی و پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر هم اکنون در دستور کار مناطق شهرداری قرار دارد تا پایان اردیبهشت ماه به شهروندان مهلت داده شده است تا در صورت پرداخت یکجا و نقدی عوارض از ۳۰ درصد و جانبازان و ایثارگران معزز از ۳۵ درصد تخفیف بهره مند شوند.