مدیریت نشسته دیگر در کشور پاسخگو نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: امروز مدیران باید همچون رئیس جمهور در بین مردم حضور یابند، چراکه مدیریت نشسته دیگر پاسخگو نیست.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، در آیین تکریم و معارفه فرماندار ارومیه، گفت: جمهوریت ما وابسته به مردم بوده و در تمامی مراحل، مردم پای کار بوده و مردم سالاری دینی نیز به این معناست که مردم پای کار بوده و در حاشیه قرار ندارند و همواره در بطن هستند و کارگزاران با رای و نظر مردم بر سرکار می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: ما همواره در تحریم بوده‌ایم و با اتکا به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های داخلی توانسته‌ایم آن را مدیریت کرده و با تفکر اول انقلاب توانستیم انقلاب را به پیروزی رسانده و با تفکر جهادی، هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردیم و ما با یک کشور جنگ نکردیم و در واقع با تمام دنیا جنگیدیم.

ابراهیمی افزود: امروز دولت سیزدهم به همان تفکر بازگشته است و باید بتوانیم این تفکر را در جامعه جاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه به مناقق محروم و توسعه متوازن در کشور از جمله اهداف اصلی دولت سیزدهم است، تصریح کرد: از این رو امروز ما نیازمند فعالیت جهادی هستیم و اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم، باید در بطن مردم حضور یافته و با مشاهده و لمس مشکلات از نزدیک بتوانیم برای حل آنها چاره بیندیشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: امروز مدیران نیز باید همچون رئیس جمهور در بین مردم حضور یابند، چراکه مدیریت نشسته دیگر پاسخگو نیست.