مرحله استانی رویداد نمایشی «محرابیان» در مساجد آذربایجان غربی به پایان رسید

مرحله استانی رویداد نمایشی محرابیان ۳۰ فروردین ماه سال جاری در آخرین روز برگزاری آن با اجرای ۱۰ عنوان نمایش در سطح ۹ باب از مساجد آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در هفتمین و آخرین روز اجرای رویداد نمایشی محرابیان آثار نمایشی «باران رحمت، لیلا، دختران روستای ما و گوهر» به ترتیب در مساجد شهرستان‌های خوی، بوکان، چایپاره و میاندآب و نمایش‌های «پیرزن و دریا، این قصه برای، مزار، قدم نو رسیده، شب بارانی، زخمهای نشمرده و عروسی» در مساجد شهرستان ارومیه اجرا شدند.

در همین راستا در آخرین روز اجرای رویداد نمایشی محرابیان مساجد امام هادی(ع)، قائم(عج)، صغیر چیلر، دانشگاه ارومیه، قره آغاج و یا زهرا(س) در شهرستان ارومیه و مساجد امام رضا (ع) در میاندوآب ، روستای قره کندی در چایپاره، امام محمد غزالی در بوکان و نمازخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان خوی میزبان اجراهای نمایشی هنرمندان بودند.

مرحله استانی رویداد نمایشی محرابیان از ۲۴ فروردین سال جاری با حضور ۱۱ گروه نمایشی و هنرنمایی ۷۰ هنرمند عرصه تئاتر آذربایجان غربی درقالب ۵۰ باب از مساجد آذربایجان غربی آغاز شد و با اجرای ۸۰ نمایش در هفت روز به کار خود پایان داد.

این رویداد نمایشی به همت واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان غربی و با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری ارومیه و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار شد که در پایان با نظر هیئت داوران سه عنوان نمایشگاه برتر جهت حضور در مرحله کشوری این رویداد نمایشی از  آذربایجان غربی معرفی می‌شوند.