مردم آذربایجان منتظر عملکرد پزشکیان درباره وزرا و معاونان هستند!

نماینده مردم کلیبر در مجلس با بیان اینکه مردم آذربایجان نقش مهمی در پیروزی رئیس جمهور منتخب داشتند،گفت: مردم منتظرند تا ببینند در کابینه پزشکیان چه تعداد از وزرا و معاونین از چهره های سرشناس این منطقه انتخاب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، بهنام رضوانی نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، مسعود پزشکیان را یک فرصت تاریخی برای مردم ایران و به ویژه مردم غیور آذربایجان دانست و بر حمایت همه جانبه نماینده گان استان آذربایجان شرقی از دولت و کابینه آینده وی تاکید کرد.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب تمام سعی و تلاش خود را برای معرفی کابینه ای قوی و متخصص و توانمند و البته انقلابی به کار بسته و امیدوارم احزاب و گروه های سیاسی از سهم خواهی از دکتر پزشکیان خودداری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم آذربایجان نقش مهمی در پیروزی رئیس جمهور منتخب داشتند، اظهار داشت: مردم منتظرند تا ببینند در کابینه پزشکیان چه تعداد از وزرا و معاونین از چهره های سرشناس این منطقه انتخاب خواهد شد.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه اظهار امیدواری کرد که با وجود پزشکیان در مسند ریاست جمهوری، استان متمدن و تاریخ ساز آذربایجان شرقی در جایگاه اصلی خود که سر ایران بوده قرار گیرد.