مسابقات والیبال جام پرچم با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه مسابقات والیبال جام پرچم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه پس از برگزاری دیدار رده بندی و فینال در محل سالن ۲۰۰۰ نفری فرهنگسرای جوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،مسابقات والیبال جام پرچم در رده سنی نوجوانان با حضور ۳۱ تیم و برگزاری ۶۱ مسابقه اجرا و در پایان با قهرمانی تیم آکادمی پرموز بکار خود پایان داد.

عصر دیروز، دیدار رده‌بندی این مسابقات قبل از فینال انجام شد و تیم شهید سلیمانی با پیروزی در مقابل تیم آکادمی ضیایی صاحب عنوان سومی شد.

در فینال مسابقات نیز تیم های آکادمی پرموز و نوین الف به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آکادمی پرموز به برتری رسیده و عنوان مقام اول را از آن خود کرد.

در پایان این مسابقات و طی مراسم اختتامیه که در سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری فرهنگسرای جوان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر،‌ شهردار ارومیه، معاونین و مدیران شهرداری، پیشکسوتان والیبال و جمعی از ورزشکاران و شهروندان علاقمند برگزار شد، با اهداء کاپ و مدال از تیم های اول، دوم و سوم تجلیل شد.

در این آیین اختتامیه از عوامل برگزاری مسابقات والیبال جام پرچم با اهدا لوحی تقدیر و قدردانی شد.

مسابقات جام پرچم از طرف کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به طور همزمان ما بین کلانشهرهای کشور در راستای گام دوم انقلاب پیرو منویات مقام معظم رهبری و همچنین با هدف تبیین اهمیت و اولویت اجتناب‌ناپذیر اعتلای جایگاه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها و نیز بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

توسعه نشاط عمومی و اجتماعی و نهادینه ساختن توجه به ارزش و تقدس پرچم پرافتخار کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و انتقال این مفاهیم ارزشی به نسل جدید و کودکان از جمله اهداف برگزاری جام پرچم در شهرهای سراسر کشور بود.