مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در ارومیه آغاز شد

رییس هیات کشتی ارومیه گفت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور بیش از ۳۰ تیم از استان‌های مختلف در ارومیه در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، یعقوب غزنوی گفت : این مسابقات از صبح روز پنج شنبه مورخ 1400/11/28 با حضور نزدیک به ۴۰۰ کشتی گیر در قالب ۳۲ تیم از استان‌های مختلف کشور در سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده و کشتی‌گیران در اوزان مختلف ده‌گانه رقابت می‌کند.
وی گفت: این رقابت‌ها به مدت سه روز برگزار می‌شود که وزن ۶۵ کیلوگرم با ۴۱ کشتی‌گیران بیشترین شرکت کننده و وزن ۴۸ کیلوگرم با ۳۴ کشتی‌گیر کمترین شرکت کننده را دارند.
رئیس هیات کشتی ارومیه ادامه داد: در این رقابت‌ها، دو تیم از آذربایجان‌غربی با نام‌های “تیم آذربایجان‌غربی” و “تیم ارومیه” با ۱۵ کشتی‌گیر و ۵ همراه در هر تیم حضور دارد.
غزنوی اضافه کرد: «مجید ترکان» سرمربی و «مسعود واحدی» یکی از اعضای کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه حضور دارند تا نفرات منتخب را برای تیم ملی انتخاب کنند و قرار است نفرات برتر هر وزن به عنوان تیم الف و نفرات دوم و سوم را با عنوان تیم ب انتخاب خواهندشد.
غزنوی گفت: تیم‌های تهران، مازندران و آذربایجان‌غربی مدعیان این دوره از رقابت‌ها هستند و کشتی‌گیران استان با آمادگی کامل و با تمرینات منظم قبل از آغاز رقابت‌ها در مسابقات حضور یافته‌اند و برای کسب بهترین نتیجه آماده‌اند.
وی در خاتمه گفت: مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور نیز در مسجد سلیمان برگزار و آذربایجان‌غربی نیز در رقابت‌ها حضور خواهدیافت.