بانوی تیرانداز آذربایجان غربی؛

مشکلات و موانع مانع رسیدن به هدف اصلی زندگیم نخواهد شد

تینا گودرزی، قهرمان مسابقات تیراندازی تفنگ ۱۰ متر بانوان کشور در بخش ویژه گفتگوی خبری قارتال نیوز از فراز و نشیب های این رشته ورزشی سخن می گوید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، تینا گودرزی که هفته قبل تواسنته بود در مسابقات تیراندازی تفنگ ۱۰ متر بانوان کشور در تهران رتبه یک کشور را بدست آورد در گفتگویی پاسخگوی سوالات خبرنگار این گروه رسانه بود.

قارتال نیوز: یک بیوگرافی و نحوه ورود خود به رشته تیراندازی را برای خوانندگان ما بفرمایید.

گودرزی: متولد سال ۱۳۷۴ هستم و در سال ۱۳۹۴ از طریق یکی از دوستان با این رشته آشنا شده و بعد از چند جلسه حضور در تمرینات به تیراندازی علاقه مند و وارد این رشته شدام.

قارتال نیوز: مشوق های شما در این رشته چه کسانی هستند؟
گودرزی: تیراندازی از جمله رشته های پرهزینه می باشد که نیازمند کمک مالی بالا برای تهیه تجهیزات است.

در این مسیر نقش و حمایت های مالی خانواده بخصوص پدر و مادرام بسیار زیاد بوده که از همین طریق از آن ها تشکر میکنم.

قارتال نیوز: آیا تا به حال تصمیم به کناره گیری از این رشته داشته اید؟
گودرزی: با وجود اینکه مشکلات زیادی در تهیه اقلام و نیاز های ضروری این رشته دارم ولی به دلیل علاقه بسیار زیاد و هدفی که دارم در این مسیر ثابت قدم بوده و در تلاش برای رسیدن به آرزوی خود یعنی شرکت در المپیک هستم.

قارتال نیوز: وضعیت تیراندازی استان را چگونه ارزیابی می کنید؟
گودرزی:سطح تیراندازی استان بسیار بالا بوده و اکثر ورزشکاران جز مدعی های کسب مقام در مسابقات کشوری و بین المللی هستند اما مشکلاتی همچون کمبود سلاح، هزینه بالای تهیه ساچمه و گرانی تجهیزات برای کسب نتیجه های مطلوب تیراندازای را سخت کرده است. آذربایجان غربی ظرفیت های بسیار بالای برای کسب عنوان های قهرمانی و افتخار آفرینی کشوری و جهانی دارد و نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای پشتیبانی از ورزشکاران هستیم.

مصاحبه از علی سرخ چهره