رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه:

معابر اصلی سطح شهر اروميه باز است

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: عملیات برف روبی با تلاش ۹۰۰ پاکبان و ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات در سطح شهر تداوم دارد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هادی بصاری، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بيان اين كه همچنان عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر در سطح شهر در حال اجرا است، بیان کرد: با آغاز بارش ها، ۹۰۰ پاکبان و ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات سبک و سنگین با آماده باش کامل عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر را با هدف تسهیل در تردد شهروندان و روان سازی معابر را انجام می دهند.

به گفته وی در حال حاضر معابر اصلی شهر ارومیه باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

بصاری با اشاره به برف روبی معابر، اظهار کرد: در حال حاضر اولويت اصلی مدیریت شهری در زمان بارش ها برف روبی معابر اصلی و شیب دار بوده و به تدریج برف روبی و نمک پاشی معابر فرعی نیز آغاز می شود.

وی ادامه داد: بخش تعمیرگاه ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیز در آماده باش کامل است تا در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص در ماشین آلات نسبت به عیب یابی و تعمیر آنها اقدام کنند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و درخواست برف ‌روبی با شماره‌ ۱۳۷ شهرداری ارومیه در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.