معاون اداری، مالی حوزه هنری کشور از مکانهای فرهنگی حوزه هنری در آذربایجان غربی بازدید کرد

معاون اداری، مالی حوزه هنری کشور با حضور در استان آذربایجان غربی از اماکن فرهنگی، هنری حوزه هنری در شهرستانهای ارومیه و سلماس بازدید و با حضور در شهرستان سردشت جهت ایجاد امکانات سینمایی رایزنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، عبدالحمید قره داغی در بازدید از پردیس سینمایی ارومیه از نزدیک در جریان روند ساخت، مسائل و مشکلات احداث این پردیس در خیابان خیام جنوبی شهر ارومیه قرار گرفت.

همچنین بازدید از سینمای متروکه شهرستان سلماس با همراهی مدیر کل امور حقوقی حوزه هنری کشور، رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی و مدیر سینمای حوزه هنری استان و در نظر گرفتن بازسازی تنها سینمای این شهر در آینده نزدیک از برنامه های قره داغی در سفر یکروزه او به استان آذربایجان غربی بود.

در همین راستا بازدید از ساختمان حوزه هنری آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه جهت بهینه سازی و توسعه این ساختمان متناسب با فعالیتهای فرهنگی، هنری حوزه هنری در استان و حضور در شهرستان سردشت در جنوب استان آذربایجان غربی و حضور در برخی اماکن این شهرستان مرزی جهت اجرای طرح های سینمایی از دیگر برنامه‌های بازدید معاون اداری مالی حوزه هنری کشور در استان آذربایجان غربی بود.