ملک‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی شناسایی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به شناسایی ملک‌های مازاد دولتی، گفت: برخی از آنها فرآیند مستندسازی و ارزش افزایی را گذرانده‌ و در راستای تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی نیمه تمام آذربایجان‌غربی، مولد سازی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، یاسر رهبردین در جلسه کارگروه استانی مولدسازی اموال و دارایی دستگاه‌های اجرایی آذریابجان‌غربی، با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی استان، افزود: ملک‌های مازاد در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی شناسایی شده تا در راستای اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان، تامین اعتبار شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از ظرفیت املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در راستای کمک به اتمام طرح‌های نیمه تمام در بخش‌های آموزش، بهزیستی، توسعه جهاد کشاورزی، آب و خاک، آب شرب و راه استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اولویت بهره‌گیری از این املاک مازاد در پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم، محرومیت زدایی بوده و ضمن هزینه کرد در طرح‌های نیمه تمام عمرانی، در راستای توسعه سرانه آموزش نیز هزینه می‌شود.

رهبردین اضافه کرد: بخش قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام مناطق محروم از این طریق اعتبار دریافت خواهند کرد تا شاهد بهینه سازی و اتمام این پروژه‌ها در تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

وی در ادامه افزود: اتمام مدارس نیمه تمام دولتی در مناطق محروم، از اولویت‌های هزینه کردی از این طریق در آذربایجان غربی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی به فرآیند این مولدسازی نیز اشاره کرده و اظهار داشت: پس از اخذ مصوبه هیات عالی مولدسازی، فرآیند قیمت گذاری، مزایده و فروش شکل می‌گیرد که هدف اصلی نیز ایجاد بسته رونق اقتصادی استانی است.