مهلت ارسال آثار به فراخوان تولید نمایشنامه « رنگین کمان » تمدید شد

مهلت ارسال آثار به فراخوان تولید نمایشنامه « رنگین کمان» حوزه هنری آذربایجان غربی تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به درخواست هنرمندان نمایشنامه نویس جهت در نظر گرفتن زمان بیشتر برای تولید آثار فاخر، حوزه هنری آذربایجان غربی تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این فراخوان را به مدت یک ماه دیگر تمدید کند.

پدرام رحمانی افزود: بر این اساس علاقمندان می توانند تا ۳۱ شهریورماه سال جاری طرح های نمایشنامه خود را به دبیر خانه این فراخوان ارسال کنند که در این راستا طبق تقویم فراخوان تا ۱۴ مهر طرح‌های برگزیده مشخص شده و هنرمندان تا ۳۰ آذر سال جاری مهلت دارند تا نمایشنامه های خود را نهایی و به دبیرخانه این خوان در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری آذربایجان غربی ارسال کنند.

رحمانی ادامه داد: متنهای برگزیده نمایشی تا ۲۰ دی توسط هیئت داوران انتخاب می‌شوند و آثار برگزیده همزمان با هفته فرهنگی ارومیه ( دوم تا هفتم بهمن ۱۴۰۱ شمسی) طی مراسم اختتامیه فراخوان معرفی و از پدیدآورندگان آثار برتر تجلیل می‌شود.

فراخوان تولید نمایشنامه « رنگین کمان» از برنامه‌های واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان غربی جهت تولید متن های نمایشی فاخربا موضوع « اقوام و مذاهب مختلف در استان آذربایجان غربی و مصادیق همزیستی و سبک زندگی این اقوام در شمال غرب ایران» است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار می شود.