مهلت یک هفته ای برای پرداخت خسارات سیل ارومیه توسط بیمه مربوطه

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولین شهری ارومیه از منطقه سیل زده در محله کشتارگاه ارومیه بازدید و در جریان خسارات وارده و مشکلات اهالی قرار گرفت و دستورات لازم را صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، عتباتی در این بازدید ضمن استماع صحبت‌های اهالی و اخذ توضیح از مسولین شهری حاضر علت آب گرفتگی تعدادی از منازل اهالی را جویا شد.

عتباتی در توضیح علت بروز مشکل گفت: عدم اتصال به شبکه فاضلاب به علت مشکلات مربوط به مالکیت ۴ باب منزل مسکونی اشخاص بود که با سه نفر از مالکان مصالحه ای با شهرداری جهت پرداخت قیمت منازل مالکان منعقد گردید و در خصوص چهارمین منزل مسکونی که مالک آن حاضر به مصالحه نگردید مقرر شد وفق ماده ۹ قانون با صدور دستور قضایی اقدام لازم برای اتصال به شبکه فاضلاب شهری صورت گیرد و مشکل آب گرفتگی در حین بارشهای شدید مرتفع گردد.

مقام ارشد قضایی استان همچنین افزود: خسارات وارد شده به منازل با حضور مسولان بیمه تعاون مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد ظرف یک هفته اقدامات لازم برای تامین و پرداخت خسارت‌ها انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان از گروه‌های مردمی خصوصا بسیج محله که در کمک به مردم سیل زده تلاش نموده بودند نیز تقدیر به عمل آورد.