موج همدلی و وفاق در شهر والیبال خیز ارومیه / برای آبروداری ارومیه همه سنگ تمام گذاشتند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: با این همه همدلی، بدون تردید مسیر موفقیت تیم والیبال شهرداری ارومیه برای کسب بهترین‌ها هموارتر از سال گذشته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، محمد نقی‌پور پس از برد تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود در لیگ برتر ۱۴۰۳ ضمن تشکر از اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه که برای حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه بی وقفه تلاش کرده و طی برگزاری جلسات متعدد مشکل تیم‌داری را حل کردند، اظهار کرد: امسال با اینکه حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر به دقیقه نود کشید ولی شاهد صحنه‌هایی بودیم که به معنای واقعی کلمه، وفاق و همدلی را در شهر ارومیه توصیف کرد.

وی با تقدیر و تشکر از ریاست فدراسیون والیبال، افزود: کمتر از یک روز مانده به برگزاری لیگ، الطاف فدراسیون شامل حالمان بود و ریاست فدراسیون با همکاری و وفاق، مشکل سامانه را حل کرد تا قرارداد بازیکنان تیم در دقیقه نود ثبت شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در ادامه از صبر و شکیبایی کادر فنی و بازیکنان تیم نیز تشکر کرد که تا بدین لحظه بدون دریافت معوقه‌های خود، با جان و دل و یک‌دل و متحد برای افتخارآفرینی شهر ارومیه وارد میدان شدند و نخستین بازی را با برد سه امتیازی شیرین به کام هواداران شیرین کردند.

نقی‌پور نقش هیأت والیبال آذربایجان‌غربی در ثبت دقیقه نودی قرارداد بازیکنان را نیز پررنگ قلمداد کرد و یادآور شد: همکاری هیأت والیبال در کنار سایر ارگان‌ها قابل تقدیر و تشکر است و جای بسی خوشحالی دارد که تمامی مجموعه‌ها برای موفقیت تیم والیبال شهرمان با تمام وجود سنگ تمام می‌گذارند.

وی در پایان از همکاران خود در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه که تا پاسی از شب گذشته برای حل مشکل قرارداد بازیکنان و ثبت در سامانه ملی فدراسیون وقت گذاشته و تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: با این همه همدلی، بدون تردید مسیر موفقیت تیم والیبال شهرداری ارومیه برای کسب بهترین‌ها هموارتر از سال گذشته خواهد بود.