نشست تخصصی دفتر امور زنان و خانواده استانداری با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد

نشست تخصصی دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، این نشست با هدف افزایش همکاری ها و تعامل به ویژه در خصوص مسائل زنان و خانواده و آسیب های موجود و همچنین دستیابی به ساز و کارهای مناسب در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، نشست تخصصی دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، این نشست با هدف افزایش همکاری ها و تعامل به ویژه در خصوص مسائل زنان و خانواده و آسیب های موجود و همچنین دستیابی به ساز و کارهای مناسب در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

نیر الهامی، سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در این نشست گفت: یکی از اهداف این دفتر در راستای همکاری با دادگستری استان، کمک و حمایت از زنان زندانی و خانواده آنها است.

وی تصریح کرد: مسئله زنان زندانی، وضعیت پرمخاطره‌ای است که محدود به خانه‌ها نمی‌ماند و تمامی جامعه از آن متاثر می‌ شود.

الهامی در این نشست با اشاره به مشکلات موجود در حوزه زن و خانواده از جمله بزهکاری، اعتیاد، خشونت و جرائم غیر عمد زنان، نسبت به استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و تقویت انجمن حمایت از زندانیان استان در جهت بهبود وضع معیشتی خانواده های زندانیان و رسیدگی مادی و معنوی به این قشر تاکید کرد.