در یکسال گذشته؛

نصب ۱۸۰‌ عدد نیوجرسی جهت ایمن سال محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده از نصب ۱۸۰‌ عدد نیوجرسی جهت ایمن سال محورهای مواصلاتی شهرستان نقده در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،علیرضا اکبری پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده با تشریح مهم‌ترین اقدامات و عملکرد این اداره در سال گذشته گفت : نصب ۳۷۷ و جمع آوری یا تعمیر ۷۱۸ عدد گاردریل ، ترانشه برداری به طول ۸.۳ کیلومتر ، تعمیر ۳۳ عدد حفاظ و قرنیز ، ۲۹۸ کیلومتر تسطیح ، رگلاژ و ترمیم شانه ها و ۳۳۰ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته این اداره در سال گذشته بوده است.

وی از نصب ۵۰۲ عدد تابلو و علائم و جمع آوری، بازسازی و تعمیر ۷۰۴ عدد تابلو و علائم دیگر ، خط کشی به طول ۹۹ کیلومتر، تعمیر و نصب ۱۰۹ چراغ های هشدار چشمک زن ، ۶۷ مورد تنقیه پل و ۷۴ عدد تعمیر چراغ های روشنایی یا تابلوهای برق به عنوان سایر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ یاد کرد.

اکبری پور اظهار داشت : ۱۳۹ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه جهت بررسی و برقراری ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان نقده ، ۱۲۹ اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و اجرای ۶۵ مورد احکام قضایی در خصوص ساخت و سازهای انجام شده در حریم راهها از سایر اقدامات و عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده در سال گذشته بوده است.