معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی :

نقش مهم آموزش و پرورش در شکل گیری شخصیت فرزندان

رضا ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ، در آیین تکریم و معارفه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از نقش مهم آموزش و پرورش در شکل گیری شخصیت فرزندان گفت و ابراز امیدواری کرد که جواد جنگی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان با مدیریت برنامه ریزی تر شده این مجموعه بزرگ بتواند نسبت به مرتفع کردن مشکلات آموزش وپرورش آذربایجان غربی قدم های مثبتی بردارد .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با اشاره به جهاد تبیین که‌ مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند، گفت: در این رابطه نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است، چراکه شخصیت فرزندان ما در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

وی افزود: در تبیین انقلاب اسلامی نقش معلمان بسیار خطیر است و متاسفانه در این مورد مشکل داریم و نمی‌توانیم انقلاب را به درستی برای نسل جدید تبیین کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: انقلاب ما همواره با دانش‌آموزان و معلمان بوده است، اگر تاریخ انقلاب را بررسی کنیم، خواهیم دید که دانش‌آموزان و معلمان همواره در خط مقدم همراه روحانیون و دوشادوش سایر اقشار بوده‌اند و امروز نیز باید پیش‌قدم بوده و در این راستا برنامه داشته باشند.

وی تاکید کرد: یکی از پایه‌های اصلی برای ایران قوی، آموزش و پرورش است و از این نقطه باید شروع کرده و در رابطه با آن برنامه داشته باشیم، کار در دولت سیزدهم جهادی و با تمام توان است.