فرماندار ارومیه:

نماد کانون، اعتبار کتاب و محصولات فرهنگی حوزه کودک است

فرماندار ارومیه در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: خانواده‌ها با دیدن نماد کانون بر روی کتاب‌ها و تولیدات فرهنگی، اعتمادشان به محیط و فضای پرورشی کانون افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، غلامحسین عماری در این بازید با اشاره به نقش چشمگیر کانون در تربیت نسل موفق و موثر در جامعه، تلاش‌های کانون را در حوزه‌ی تعلیم و تربیت تفکر کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند عنوان کرد.

عماری افزود: تعداد قابل توجه افراد موفقی که در محیط کانون رشد فکری یافته‌اند و در ارکان مختلف اجرایی، پزشکی، اشتغال‌زایی، مدیریتی، فرهنگی، هنری و ادبی و سایر سطوح درخشیده‌اند گویای ارزش رسالت خطیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

فرماندار ارومیه درخشش کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون استان را در عرصه‌های بین‌المللی، نشان از کیفیت قابل تحسین فعالیت‌های کانون ذکر کرد و گفت: تخصص، تعهد و به‌روز بودن مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی، عامل پیشران در کسب موفقیت‌های کانون است.

بازدید از مرکز شماره یک ارومیه، کتابخانه‌ی مجتمع شهید رسول فرخی و موزه‌ی کودک ارومیه از دیگر بخش‌های حضور فرماندار ارومیه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.