نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر با حضور ۳۲ شرکت فعال در عرصه مبلمان و لوستر از استان های تهران ، اصفهان و همدان و منطقه آزاد ماکو مشارکت دارند .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه وسرمایه گذاری ماکو در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد به ارائه انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، آرایه‌گری داخلی، نورافشان، چراغ‌های روشنایی و تزئینی، آئینه و شمعدان و کالای خواب پرداخته و آخرین دستاوردهای خود را برای ایجاد فرصت رقابتی و فراهم نمودن زمینه لازم مبادلات اقتصادی به معرض دید عموم قرار داده‌اند.

ابراهیم جلیلی با بیان اینکه ۳۲ غرفه در فضایی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع مستقر شده اند افزود: این نمایشگاه ظرفیت ایجاد ۱۲۰ غرفه را دارد که در آینده میزبان نمایشگاه های بین المللی نیز خواهیم بود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی ، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان است.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ در ساعت‌های ۱۵ الی ۲۱ پذیرای عموم مردم خواهد بود.