نمایشگاه عرضه و فروش کتاب در کتابخانه مرکزی ارومیه افتتاح شد

همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه عرضه و فروش کتاب در کتابخانه مرکزی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است»، نمایشگاه عرضه و فروش کتاب در کتابخانه مرکزی ارومیه با حضور علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

نوروزی، مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ گامی موثر در مسیر توسعه کشور است، گفت: توسعه فرهنگی، لازمه توسعه جوامع است؛ کتاب یکی از ابزارهای فرهنگ بوده و اجرای برنامه‌های فرهنگی نظیر مسابقات، نمایشگاه‌ها، جلسات نقد و رونمایی کتاب و …. نوعی سرمایه گذاری فرهنگی است؛ نمایشگاه کتاب، اقدامی در راستای نمایاندن توان فرهنگی و علمی کشور در حوزه کتاب، فرصتی برای کتابخوانان و کتاب دوستان برای تهیه کتب مورد نیاز خود، تعامل ناشران و دوستداران کتاب و کتابخوانی است.

شایان ذکر است این نمایشگاه با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه کتابفروشان استان با عرضه دو هزار عنوان کتاب از ناشرین در رده های سنی مختلف از ۲۱ آبان ماه تا ۱۵ آذر دایر خواهد بود و علاقه‌مندان ضمن بازدید از نمایشگاه، کتاب مورد نیاز خود را با ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف می‌توانند خریداری کنند.