نهم دی؛ تبلور بصیرت ملت ایران و تجدید میثاق با ولایت

مردم انقلابی شهرستان ارومیه امروز همزمان با سایر نقاط کشور با حضور در مراسم گرامیداشت نهم دی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمانهای نظام و انقلاب، توطئه های دشمنان در ایجاد آشوب و ناآرامی های سال ۸۸ را محکوم کردند.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حماسه نهم دی نماد عزت ، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و امروز نیز بار دیگر با شرکت پر شکوه خود در مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالگرد نهم دی ثابت کردند که پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: یوالله ۹ دی روز واکسینه شدن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی امروز با حضور در مراسم گرامیداشت نهم دی، با بیان اینکه روز نهم دی روز واکسینه کردن انقلاب اسلامی است، گفت: یوم‌الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش قدرت و معجزه الهی و تجلی وحدت ملت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایتمداری، روز دشمن‌شناس، روز موقعیت شناسی، روز بصیرت و همبستگی ملی و در یک جمله روز واکسینه کردن نظام انقلاب اسلامی و دفاع همه جانبه مردم از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام آقایی افزود: در زمانی که دشمنان دین و صمت و طهارت و نظام در حال ترسیم و اجرای توطیه خود بودند؛ مردم ولایت‌مدار ایران دست به دست هم دادند با تمام قدرت به صحنه آمدند و در مقابل کفر ایستادند و با حضور خود تمامی معادلات دشمن را بر هم زد و این موضوع برای همیشه ماندگار شد.

او اظهار کرد: روز نهم دی به تعبیر مقام معظم رهبری روز رویا رویی جبهه کفار در مقابل اسلام و جبهه مسلمانان بود. که با حضور خود توطئه های دشمن را برهم زدند. امروز مردم بصیر و غیرتمند آذربایجان به ویژه مردم ولایتمدار ارومیه همزمان با سایر نقاط کشور با صدایی رسا اعلام کردند که تا پای جان پشت ولایت فقیه ایستاده و از آن حمایت خواهند کرد. و مشت محکمی بر دهان بدخواهان و یاوه گویان نظام خواهند بود.

نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس :دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، عامل اصلی فتنه در انتخابات شد.

حجت الاسلام دکتر سید محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس و رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی نیز امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی؛ ضمن گرامیداشت این روز و با اشاره به نقش و حمایت مردم آذربایجان از ولایت و نظام گفت: تمام ماهیت و هویت آذربایجان در طول این چهل سال نمایان شد و همانطور که در این سالها پشتیبان ولایت و رهبری بوده از این پس نیز پشتیبان خواهد بود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: دشمن بیش از ده سال برای ضربه زدن نظام و انقلاب برنامه ریزی کرده بود اما حضور بی نظیر مردم دشمنان اسلام را مایوس کرد و بخاطر همین، تصمیم بر براندازی نظام در بلند مدت کردند که باز هم با درایت و آگاهی رهبری و مردم خنثی شد و در حماسه عظیم سیاسی با حضور چهل میلیونی در انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمن زدند. اما فتنه گران ، دنیا گران حماسه را به کام مردم تلخ کردند و فتنه ۸۸ را پیش کشیدن و باعث رنجش هشت ماهه مردم شدند.

تاج الدینی افزود: ریشه های فتنه در هوا پرستی و مقام پرستی است که اگر در جریان سیاسی باشد به فتنه تبدیل می شود. در جریان انتخابات هم دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، عامل اصلی فتنه در انتخابات شد و رجال سیاسی با سکوت خود، عاملی در شعله ور شدن فتنه شدند تا خط بطلانی بر آرای مردم باشد و در نهایت با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری از آرای مردم در انتخابات سیانت کردند.

او ادامه داد: تا زمانی که امثال شهیدان باکری ها، سلیمانی ها، همت و سایر شهدا و حماسه های پر شکوه حضور مردم در مناسب مختلف را در کشور داریم به این انقلاب هیچ گزندی نخواهد رسید.

رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس و رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در استانه سالگرد شهادت مالک اشتر زمان سردار دلها سردار شهید سلیمانی گفت: خون بهای شهید سلیمانی و ابومهدی و یاران شهیدشان با خروج کامل آمریکا از منطقه تحقق خواهد یافت.برای رسیدن به این هدف مهم هم باید دولت ها گرایش خود را تغییر دهند و همبستگی شان را بیشتر کنند، چرا که دشمن خواستار ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی هست و با اتحاد کشورهای اسلامی توطیه های دشمن خنثی شده و به هدف اصلی خود که خروج آمریکا از منطقه می باشد خواهیم رسید.