نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

نه دی، روز بصیرت و ولایتمداری

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حماسه ۹ دی را روز تجلی بصیرت و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از ولایت فقیه و انقلاب خواند .

به گزارش  پایگاه خبری قارتال نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های امروز نماز جمعه ارومیه با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی گفت: این روز، روز بصیرت است و مردم همیشه در صحنه در آن روز که دشمن با نقشه های شوم خود سعی داشت فتنه ای در کشور به پا کند که، به میدان آمدند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و به جهانیان ثابت کردند که مردم همیشه با بصیرت پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند و خواهند بود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه گفت : توجه و اهتمام ویژه به  عبادات از ویژگی های بارز صدیقه طاهره (س) بود و سیره  ایشان باید الگوو سرمشق همه ما در توجه به عبادات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به  سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی در کشور با دستور امام خمینی (ره) افزود، شروع این نهضت قدم بزرگی برای ریشه کن کردن بی سوادی بود و امیدواریم روزی برسد که هیچ بی سوادی در بین آحاد جامعه وجود نداشته باشد.

 

حجت السلام والمسلمین سید مهدی قریشی  همچنین با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت عیسی (ع) و آغاز سال جدید میلادی  به تشریح  منزلت  حضرت عیسی (ع) در آموزه های اسلامی پرداخت.