نوید تحول در حوزه صنایع و معادن آذربایجان غربی با پرنیان

صابر پرنیان به سمت مدیر کلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پرنیان که سمت های مختلفی از مدیرعاملی در شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی و تهران تا مدیرکلی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی شمال باختری کشور و مدیرکلی سازمان صمت آذربایجان شرقی را در کارنامه اش دارد، توانسته به افتخارات مدیر نمونه جهادی ملی سال ۹۹، منتخب مدیر نمونه جشنواره شهید رجایی در چندین سال متناوب و مدیر منتخب جشنواره پژوهشی وزارت صمت نیز نائل شود.

صابر پرنیان همچنین در دوران مدیریتی اش، نشان داده که رابطه بسیار خوبی با رسانه ها داشته و این از نقاط قوت او در آذربایجان غربی که اکثر مدیرانش رسانه گریز هستند، محسوب می شود.

پرنیان و تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی

اتاق بازرگانی ارومیه که می تواند به مرکز فعالیت های بازرگانی و تحرکات تجاری و صنعتی در این استان مرزی کشور باشد، بعلت ضعف مدیریت و شاید حمایت های دولتی نتوانسته در جایگاه اصلی خویش قرار گیرد.

همچنین خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز سرنوشتی مشابه اتاق بازرگانی داشته و کارشکنی ها و دخالت های موجود در مجموعه صمت آذربایجان غربی، مانع از ایفای نقش قانونی فعالان بخش خصوصی بر اساس اساسنامه این خانه شده است.

سایر مجموعه های زیر نظر سازمان صمت آذربایجان غربی نظیر صنایع، معادن_شهرک های صنعتی و بازرگانان_ گمرکات و منطقه آزاد ماکو، هر کدام به نوبه خود پتانسیلی برای توسعه استان محسوب می شوند که نیازمند تحرک بیشتر و ایفای نقش موثرتر در توسعه اقتصادی استان می باشند که امید می رود با حضور پرنیان این مهم تحقق یابد.

ما نیز به نوبه خود انتصاب صابر پرنیان به سمت مدیر کلی صمت آذربایجان غربی را در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فال نیک گرفته و امیدواریم شاهد ارتباط بیشتر این اداره با رسانه ها و شروعی بر تغییر مدیران استانی به سمت و سوی پاسخگویی به رسانه ها و افکار عمومی باشیم.

کمال الدین نیک رفتار خیابانی