هدف از برگزاری مزایده مداحی ساماندهی مداحان و قاریان قرآن است

مدیر ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه هدف از مزایده مداحی را ساماندهی مداحان در آرامستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر افرادی که هیچ سر رشته ای از مداحی ندارند در آرامستان مشغول به مداحی هستند.

علی سیفی در گفت و گو با خبرنگار قارتال نیوز، در رابطه با مزایده مداحی شهرداری ارومیه گفت: طی شکایاتی که خانواده های معزا از اخذ مبالغ نامتعارف توسط تعدادی که اقدام به مداحی سر مزار می کنند داشتند تصمیم گرفته شد تا به جهت ساماندهی مداحان مزایده برگزار شده و پیمانکار انتخاب شود.

وی افزود: جهت رفاه حال شهروندان و خانواده متوفیان مداحان و قاریان قران در آرامستان های ارومیه ساماندهی می شود.

سیفی هدف از برگزاری مزایده مداحی را انتخاب پیمانکار و اختصاص مکان مناسب جهت استقرار مداحان و ساماندهی و تعریف تعرفه های مناسب برای مداحی عنوان کرد و گفت: گاها مشاهده می شود افرادی که هیچ آشنایی با مداحی و تلاوت قرآن ندارند اقدام به گرفتن مبالغ هنگفت از خانواده های متوفی می کنند.

مدیر ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه ادامه داد: با انتخاب پیمانکار و برای شناسایی بهتر مداحان و قاریان قرآن با لباس های فرم متحد الشکل و کارت شناسایی در آرامستان حضور پیدا خواهند کرد.

سیفی با بیان اینکه در سنوات گذشته آمب‌لانس های آرامستان نیز به همین صورت و با برگزاری مزایده و انتخاب پیمانکار ساماندهی شدند گفت: این اقدام هیچ سودی برای شهرداری ارومیه و سازمان آرامستان ها نداشته و صرفا جهت رفاه حال شهروندان صورت می گیرد.

خبرنگار:بیتا اختیاری