حضور در مرحله پلی آف هدف تیم والیبال شهرداری ارومیه

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: روند آماده سازی تیم از 3 هفته قبل آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری قارتال نیوز،در خصوص وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه  اظهار داشت: بازیکنان تحت فشار تمرین می کنند و مربی بدنسازی کار اصلی خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: به ازاری ۵ جلسه تمرینی ۲۴ ساعت استراحت به بازیکنان داده می شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه رسالت ما استفاده از بازیکنان بومی و جوان است، گفت: پارسال هم همین روند را دنبال کردیم و توانستیم بازیکنی مانند مبین نصری را به تیم ملی والیبال معرفی کنیم.

وی ادامه داد: فلسفه ما حفظ جوانان سال قبل و ورود نفرات جدید برای تقویت تیم است.

سیدعباسی افزود: از نفرات سال قبل تنها مبین نصری که پیشنهاد بهتری داشت جمع تیم  را ترک کرده است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص نحوه جذب بازیکنان جدید گفت: امیر خدا پرستی، احد رضایی، آرین محمودی، صابر علی نژاد، هومن شرقی، عطا زراعتگر نفرات بومی جذب شده ی امسال برای حضور در مسابقات هستند همچنین بابک فیاضی، آرمین تشکری، حیدر شاهی به عنوان بازیکنان غیر بومی به جمع بازیکنان تیم اضافه شده اند.

وی ادامه داد: با آرمان صالحی نیز قرداد امضا شده است و اگر مشکل نظام وظیفه بازیکن برطرف شود در لیگ امسال در اختیار تیم ما خواهد بود.

سید عباسی افزود: پست پشت خط زن یکی از اصلی ترین پست ها می باشد که نیازمند جذب دو بازیکن با تجربه در کنار بازیکنان جوان و بومی تیم هستیم تا در کورس قهرمانی توانایی رقابت برای کسب جایگاه های بهتر را داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص وضعیت آمادگی بدنی بازیکنان گفت: تلاش ما این است که تا شروع مسابقات بازیکنان به مرز آمادگی ۸۰ درصدی برسند و چون هدفگذاری ما حضور در مرحله پلی آف است، با برنامه ریزی های صورت گرفته تا شروع این مرحله بازیکنان به توان ۱۰۰ درصدی خود برسند.

سیدعباسی با بیان اینکه تماشاگران یار اول تیم ما هستند، گفت: در سال قبل وقتی بازیکنان تمام توان خود را در مسابقه به نمایش می گذاشتند در حالی که نتیجه بازی را واگذار می کردند از سوی تماشاگران تشویق می شدند که این امر نشانه فهم و درک بالای هواداران والیبال دوست ارومیه از ارائه بازی های با کیفیت و خوب است.