واحدهای تولید ایزوگام در شهرستان ارومیه پایش شدند

در راستای اجرای برنامه پایش و کنترل زیست محیطی واحدهای تولیدی کارشناسان حوزه نظارت و پایش اداره ارومیه بهمراه کارشناسان بازرسی و مدیریت عملکرد اداره کل از کلیه واحدهای ایزوگام مستقر در شهرکهای صنعتی شماره یک، دو و سه ارومیه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،مختار خانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه دراین باره عنوان داشت :دراین بازدید کنترلی که بمدت دو روز ادامه داشت؛ نحوه مدیریت آلاینده های زیست محیطی در این مراکز خصوصاً آلاینده های هوا مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه طی این بازدید کنترلی ضمن تاکید بر لزوم پایش مستمر و مداوم این دسته از واحدها از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست بر پیگیری و اجرای اقدامات لازم قانونی در جهت توقف آلودگی واحدهای تولید ایزوگام شهرستان ارومیه تاکید کرد .

شایان ذکر است در این بازدیدها ، همچنین از تعدادی از واحدهای تولید عایق رطوبتی نیز که در راستای کنترل آلاینده های هوا مبادرت به نصب سیستم های فیلتراسیون کرده بودند، بازدید به عمل آمد .

مختار خانی هدف از اجرای برنامه های پایش زیست محیطی از سوی کارشناسان این اداره را رصد مستمر و مداوم فعالیت واحدهای صنعتی – تولیدی و ممانعت از ایجاد آلودگی محیط زیست خصوصاً در ساعات غیر اداری عنوان کرد.