وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

امام جمعه ارومیه گفت: قدرت رژیم صهیونیستی رو به افول است و تنها با حمایت‌های غرب و آمریکا تاکنون دوام آورده و وعده صادق ۲،هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، بر لزوم حفظ وحدت بین کشورهای اسلامی تاکید و اظهار داشت: اگر وحدت بین کشورهای اسلامی وجود نداشته باشد، دشمنان تک تک کشورهای مسلمان را نابود خواهند کرد.

وی افزود: این حضور حداکثری مردم در نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری جواب دندان‌شکنی در مقابل تهدیدات دشمنان بود و به جهان این پیام را مخابره کرد که ملت ایران تا آخرین نفس پشتیبان رهبر انقلاب و نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: قدرت رژیم صهیونیستی رو به افول است و تنها با حمایت‌های غرب و آمریکا تاکنون دوام آورده و وعده صادق ۲،هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی ادامه داد: نباید اجازه داد از طریق برخی شایعه سازی‌ها جبهه حق تضعیف و جبهه باطل تقویت شود.

وی همچنین بر لزوم توجه به رعایت استاندارد در تولیدات و سازه‌ها و راه‌ها گفت: لازمه تقویت رغبت مردم به استفاده از تولیدات داخل کشور، رعایت استاندارد در این محصولات است در صورت عدم اعتماد سازی، مردم نسبت به تولیدات داخلی اعتماد نخواهند کرد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اعضای بدن انسان در روز قیامت علیه یا به نفع بشر نسبت به کارهایی که انجام داده شهادت خواهند داد، افزود: حرکت انسان به سمت زیارت قبر امام حسین، شرکت در نماز جمعه و حضور در مساجد، حرکت برای برطرف کردن مشکل برادر مومن از جمله اقداماتی است که ثواب چندین هزار برابری دارد.