مجری طرح کریدور بزرگراهی غرب کشور خبر داد:

٣۵ درصد از کریدور بزرگراهی غرب کشور زیر بار ترافیک

مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور گفت: ٣۵ درصد از کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول ۵٣١ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، غلامرضا خرمی مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور پیشرفت کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی را قابل توجه اعلام کرد و گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور یک هزار و ۴٨۵ کیلومتر است که در استان آذربایجان‌غربی پیشرفت قابل توجهی دارد.

مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور در بازدید از عملیات ساخت کریدور در سه‌راهی محمدیار و محور ارومیه_میاندوآب با اعلام اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی پیشرفت ۷۵ درصدی دارد، افزود: تا یکسال آینده کل کریدور به اتمام رسیده و زیربار ترافیک می‌رود.

خرمی با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: سه‌راهی محمدیار قبل از احداث تقاطع غیرهمسطح یکی از نقاط پرحادثه بود که مطمئنا با تکمیل این ابنیه فنی تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: منابع مالی لازم جهت تکمیل تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار تخصیص می‌یابد.

غلامرضا خرمی در بازدید از محورهای مهابادمیاندوآب و ترشکان مهاباد گفت: برای احداث این میزان از مسیر ارتباطی ١۵ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

خرمی ادامه داد: مجموع طول کریدور بزرگراهی غرب کشور یک هزار و ۴٨۵ کیلومتر است که ٢١٩ کیلومتر آن نیز در دست ساخت است.

مجری پروژه بزرگراهی غرب کشور گفت: مطالعات احداث ١۵١ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و مناقصه این میزان در دست اقدام است.

خرمی درخصوص روند اجرای این طرح بزرگ راهسازی تصریح کرد: ظرفیت آذربایجان‌غربی با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در بخش کریدور بزرگراهی غرب کشور بسیار مناسب است و برنامه‌ریزی شده اقدامات درباره تخصیص اعتبار مورد نیاز شتاب بگیرد.