پارچه ها و چاپگرهای قاچاق در مهاباد توقیف شدند

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران انتظامی، از کشف ۵۵ دستگاه چاپگر خارجی و انواع پارچه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، سرهنگ محمد توحیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان در محور مهاباد_ ارومیه مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو،  ۵۵ دستگاه چاپگر در انداره و رنگ‌های مختلف کشف و ضبط شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه یک میلیارد و ٢٠ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ توحیدی گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در ادامه  از کشف انواع پارچه قاچاق در این شهرستان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ توحیدی بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان مهاباد حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد _ارومیه یکدستگاه سمند را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

او افزود: در بررسی سمند توقیفی مقدار ۱۴ طاقه پارچه در رنگهای مختلف و تعداد ۲۱۲ عدد شال و روسری کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در پایان گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.