پلمپ یک مرکز غیرمجاز انجام دهنده خدمات پوست و زیبایی در ارومیه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پلمپ یک مرکز غیر مجاز بنام هلث بیوتی که بطور غیرقانونی به انجام کارهای پوست و زیبایی در ارومیه مشغول بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناصر مسعودی افزود: یک مرکز غیرمجاز که در زمینه ی زیبایی پوست و مو فعالیت می نمود و حتی اقدام به تزریق ژل و بوتاکس، بلفارو پلاستی، بوکالفت، تزریق چربی صورت، سانترال لب، کاشت مو و ابرو و درمان ریزش مو می نمودند، که پس از شناسایی و احراز هویت، توسط اداره نظارت بر درمان پلمپ و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهد گردید.

مسعودی تصریح کرد: به محض اطلاع از فعالیت هر مرکز فاقد مجوز، بلافاصله برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد.

وی از همه شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست کرد: به محض شناسایی افراد متخلف و مداخله کننده در حوزه های مختلف علوم پزشکی (لیزرتراپی، انواع خدمات تهاجمی، پوست و خدمات دندانسازی و دندانپزشکی) تخلف مربوطه را با شماره تلفن ۳۲۲۴۵۴۵۴ و یا سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند.

مسعودی افزود: از همه همشهریان محترم تقاضا داریم صرفا برای انجام موارد زیبایی و پوستی فقط به پزشک متخصص مربوطه مراجعه و از مراجعه به مراکز فاقد صلاحیت جدا خودداری نمایند.