پیام تبریک علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته تعاون

علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را به کلیه همکاران، دست اندرکاران و متولیان خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، علی دهقانی با صدور پیامی هفته تعاون(7 الی 13شهریور) را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

تَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوى” مائده-آیه 2″

امروزه نقش بخش تعاونی در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم عزیزمان کم و بیش می دانند این بخش مهم و مردمی در میدان کار، تولید، افزایش سطح درآمد و وضعیت اجتماعى جامعه مؤثر بوده، لذا در این خصوص می توان از کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بهره گرفت که می فرمایند:”من به تعاون اعتقاد دارم و تعاون، چشمه ی جوشان اشتغال است.”

تعاون تجلی عینی و عملی آرمانهاست که بر ارزشهای جهانی بشر مانند دموکراسی، برابری، اتحاد، انصاف و آزادی استوار است. تعاونیها، اجتماعی از انسانها برای تامین نیازها و اهداف مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند که جهت نیل به آرمانها و ارزشهای خود، انسان محوری، یعنی ایجاد سازمان برای به فعالیت رساندن استعدادهای خدادادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته تعاون، که احیای ارزش های مبتنی بر همبستگی و مشارکت، اتحاد، اصول اخلاقی و مسئولیت پذیری اجتماعی می باشد را به تمامی دست اندرکاران و متولیان خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بالاخص همکارانم که احیاگر ارزش های والای تعاون در کشور می باشند تبریک عرض نموده و تلاش های ارزشمندشان را در راه اعتلای اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارج می نهم.

علی دهقانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی