پیام تسلیت رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارومیه به مناسبت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

امیر سعید، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارومیه در پیامی سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه،سالروز عروج بزرگ مردی ازجنس صداقت و‌ درایت است که باتکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تأسی ازفرهنگ عظیم ولایی و نبوی درمقابل ظلم و ستم ایستاد وقدمی عقب‌نشینی نکرد.

آن امام عادل وخداجو باپیروی از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز نبوی و‌نهضت سرخ حسینی، بیداری و آگاهی ملت‌ها و مردم ستمدیده را سرلوحه مبارزات و تحرکات انقلابی خود قرار داد.

یقیناً انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی است که با درایت، هوشمندی و کیاست بت‌شکن زمانه حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و‌افقی روشن برای آزادی‌خواهان است.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین پانزدهم خردادماه را به همه مردم ایران بویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان ارومیه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال عزت و اقتدار مردم جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری خواستارم.