مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی:

پیشرفت ۶٠ درصدی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید از عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار از تکمیل ساخت این ابنیه فنی تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: روند اجرای پروژه‌های راهسازی همراه با کیفیت سرعت گرفته و پیشرفت اجرایی طرح ساخت تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار که از شهریور سال گذشته شروع شده کم نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سیدمحسن حمزه‌لو با تاکید بر اینکه تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار یکی از معضلات ترافیکی در کریدور بزرگراهی غرب کشور حل می‌شود، افزود: از روز گذشته عمليات شمع‌کوبی در این تقاطع اجرا می‌شود و اعتبار پروژه ۶٠٠ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تشدید فعالیت‌های راهسازی در کریدور بزرگراهی غرب کشور به عنوان ا‌ولویت ا‌‌ول استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای از قسمت‌های گوناگون بزرگراه ارومیهمهابادمیاندوآب بازدید کرد و گفت: امسال عملیات در بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب حدفاصل سه‌راهی دارلک مهاباد، ترشکانمهاباد و دارلک-ترشکان در مجموع ١٧ کیلومتر اجرا می‌شود.

حمزه‌لو ادامه داد: امسال عملیات ساخت و توسعه در کریدور بزرگراهی غرب کشور و راههای اصلی با بسیج امکانات و منابع ملی و استانی تشدید شده و برابر برنامه ریزی به عمل تا هفته دولت در فازهای مختلف بیش از ۵۰ کیلومتر افتتاح می‌شود.

وی گفت: تمامی کارگاه‌های راهسازی در قسمت‌های باقی‌مانده کریدور و برخی از راههای منتهی به پایانه های مرزی و راههای اصلی در قالب بیش از ۳۰ کارگاه فعال هستند.

سال گذشته، ٨٨ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربايجان‌غربی به بهره برداری رسید.

در این بازدید که مدیرعامل شرکت گاز استان نیز حضور داشتند برخی از موانع اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار مطرح و تصمیم‌های لازم گرفته شد.