به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قاسم جلیلینژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی اظهار کرد: از سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.
وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
رئیس سازمان اورژانس آذربایجانغربی از وقوع حادثه رانندگی منجر به فوت در محور میاندوآب – گویتپه خبر داد.
با تلاش همکاران تعادل بار و اندازهگیری مدیریت توزیع برق تکاب، ۳ دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال (ماینر) از یک منزل مسکونی خالی از سکنه شناسایی و جمعآوری شد.
رئیس معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانغربی گفت: با بهرهبرداری از فاز نخست واحد ۷۵۰ هزار قطعهای مرغ گوشتی در شهرستان بوکان، ظرفیت تولید گوشت مرغ استان تا پایان سال ۱۳۵۰ تن افزایش مییابد.
دبیر محفل قرآن و عترت «نسیم رحمت» گفت: نماز از فروع دین و همانند اکسیژن در رگهای دین است که آثار و برکات فردی و اجتماعی فراوانی دارد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه