به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، قاسم جلیلینژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی اظهار کرد: از سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.
وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
مدیر دفتر نظارت بر بهرهبرداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از آغاز مانور جهادی رفع خاموشیهای روشنایی معابر در بوکان و هدفگذاری برای رفع ۸۰۰ خاموشی تا فردا خبر داد.
تیمهای ۹۰ ارومیه و پالایش نفت بندرعباس در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری میزبان به پایان رسید.
رئیس کل دادگستری آذربایجانغربی تأکید کرد: تعیینتکلیف خودروهای رسوبی باید با سرعت، دقت و بر اساس مصوبات قانونی انجام شود تا از انباشت بیمورد این وسایط در پارکینگها جلوگیری شود.
فرمانده انتظامی سلماس از کشف محموله ۳۰ کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک در مسیر ورود به این شهرستان خبر داد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه