وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه از رهاسازی دو پرنده شکاری تیمار شده در زیستگاه طبیعی این شهرستان خبر داد.
حکم قطع ید سه سارق حرفهای که در ۴ استان کشور بیش از ۴۰ شاکی خصوصی داشتند و از بازگرداندن چندین کیلوگرم طلای مسروقه امتناع کردند، در آذربایجانغربی به اجرا درآمد.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجانغربی اعلام کرد که بیش از ۲۲ هزار دانشآموز استان از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهرهمند میشوند.
مرحله استانی جشنواره طعم امید ۴ با حضور مدیرکل میراثفرهنگی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان، به میزبانی ارومیه برگزار و توانخواهان به رقابت پرداختند.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه