وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
شرکت آب منطقهای آذربایجانغربی با صدور اطلاعیهای نسبت به خطرات شنا در سدها، کانالهای آبیاری و تأسیسات آبی این استان هشدار داد و اعلام کرد: این مناطق صرفاً برای آبرسانی طراحی شدهاند و برای شنا ایمن نیستند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان از فرسودگی شدید زیرساختهای آموزشی در مناطق مختلف آذربایجانغربی خبر داد و بر لزوم نوسازی فوری تأکید کرد.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر آذربایجانغربی از وقوع تصادف بین مینیبوس و پژو پارس در محور ارومیه – سلماس خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۱ نفر مجروح شدند که توسط نجاتگران به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس فتا آذربایجانغربی نسبت به تبلیغات دروغین فروش سوالات امتحانات نهایی هشدار داد و گفت: این اقدامات تنها ترفندهایی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از دانشآموزان و خانوادههاست.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه