وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
مدیرکل آموزشوپرورش استان با تأکید بر نقش راهبردی دوره ابتدایی، از اجرای طرح توانمندسازی ویژه معلمان پایه اول و آموزش ۲۷ هزار معلم در سراسر استان خبر داد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در نشست با مسئولین سازمانهای جهاد کشاورزی و صمت بر الزام قانونی نصب کنتور هوشمند و تمدید بموقع پروانه های بهره برداری در سال جاری تاکید نمود.
تازهترین تحولات دریاچه ارومیه همراه با ایدهها و طرحهای جدید در جلسه استانی کارگروه ملی نجات این دریاچه به ریاست رضا رحمانی استاندار آذربایجانغربی بررسی شد.
شهرداری ارومیه در مراسم استقبال از هیأتی دیپلماتیک که زنان دیپلمات نیز در آن حضور داشتند، هیچ نماینده زنی را به عنوان میزبان حاضر نکرد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه