وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان غربی گفت: در ایام تعطیلات شهریورماه سال جاری ظرفیت اغلب مراکز اقامتی سطح استان تکمیل شده است.
فرمانده انتظامي اروميه از دستگيري سارق حرفه اي ويلا باغ ها با اعتراف به 20 فقره سرقت در اين شهرستان، خبر داد.
بارسلونا از کیت خارج از خانه فصل جدید رونمایی کرد و این پیراهن گرانترین پیراهن فوتبال در جهان شده است.
سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: عملیات آسفالتریزی ۱۸۰۰۰ متر مربع از خیابان بنیهاشم در حال اجرا است.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه