وی اظهار کرد: از دو هزار و 503 شکایت ثبت شده به دو هزار و 353 مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی 150 مورد در دست اقدام است.
جلیلینژاد افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه تلفن ثابت مخابرات22.37درصد، کیفیت سرویس اینترنت و پشتیبانی مخابرات منطقه 19.9 درصد ، سرویس های داخلی پست استان 6.4 درصد خدمات مالکیت و سیم کارت و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول 8.03 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
روابط عمومی شرکت گاز آذربایجانغربی اعلام کرد: بهدلیل اجرای عملیات توسعه شبکه گازرسانی در شهر ارومیه، جریان گاز مشترکین در خیابان امام رضا(ع)، سعدی، منطقه علیکومی و کوچههای منشعب از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴ بهمدت حداقل ۱۰ ساعت قطع خواهد بود.
مدیرکل فرودگاههای آذربایجانغربی از اضافه شدن 6 پرواز جدید در مسیر ارومیه – تهران و بالعکس خبر داد و گفت: با استقرار پرواز شبخواب در فرودگاه ارومیه، امکان برقراری پروازهای صبحگاهی به پایتخت فراهم شد.
استاندار آذربایجانغربی گفت: با اجرای طرح شهر فرودگاهی و توسعه زیرساختهای پروازی، ارومیه در مسیر تبدیل شدن به قطب هوایی شمالغرب کشور قرار دارد.
رئیس اداره نگهداری حریم راههای آذربایجانغربی از اجرای طرحهای گسترده پاکسازی، ساماندهی و بهسازی حریم راههای استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ هزار تن نخاله از مسیرهای ارتباطی استان جمعآوری شده است.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه