الینا رحیمی مدال های نقره و برنز مسابقات جهانی تنیس روی میز عراق را کسب کرد

«الینا رحیمی» بازیکن مهابادی تیم ملی تنیس روی میز جوانان در مسابقات زیر ۱۹ سال کانتندر سلیمانیه عراق صاحب ۲ مدال رنگارنگ جهانی شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز؛ رقابت‌های جهانی تنیس روی میز کانتندر جوانان (زیر ۱۹ و ۱۷ سال) به میزبانی شهر سلیمانیه عراق برگزار شد و در پایان مسابقات، پینگ پنگ باز ملی پوش مهابادی آذربایجان غربی صاحب مدال نقره شد.

در این مسابقات الینا رحیمی ابتدا در مرحله نخست در گروه سوم مقابل حریف از مصر با نتیجه یک بر ۳ شکست خورد و در دیدار دوم موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر، سیما از عراق را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

در مرحله یک هشتم نهایی الینا رحیمی در مصاف با “جانا سعد” از مصر با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی مقابل «روا راکی» نیز موفق به پیروزی ۳ بر یک شد و به فینال مسابقات راه یافت.

الینا رحیمی در فینال مقابل حریف مصری خود «مریم یونس» قرار گرفت و با شکست ۳ بر یک مقابل این حریف خود صاحب مدال نقره رقابت‌ها شد.

همچنین در رده سنی ۱۹ سال این مسابقات نیز الینا رحیمی با پیروزی بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی رسید و در این مرحله مقابل حریف خود «شیما صفایی» از ایران با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از صعود به فینال بازمانده و به مدال سوم مشترک با حریف مصری پسنده کرد.

گفتنی است الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال های گذشته همواره در اردوی های تیم ملی عضویت داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.