کشف بیش از 11 تُن شکر احتکار شده در شاهین دژ

فرمانده انتظامی شاهین دژ از کشف بیش از 11 تُن شکر احتکار شده به ارزش2 میلیارد و 640 میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ مجید عمران زاده ،در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار اقلام اساسی و در پي کسب اطلاع، از احتکار شکر توسط فردی سودجو در شهرستان “شاهیندژ”، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فعالیت فردی سودجو در زمینه احتکار مواد غذایی در یک واحد صنفی او را رصد و انبار محل فعالیت متهم را شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی شاهیندژ ادامه داد: ماموران پلیس، پس از اخذ دستور قضائی، در بازرسی از این انبار مقدار 11 تُن و 500 کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالای احتکار شده توسط کارشناسان 2 میلیارد و 640 میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک باب انباری پلمب و متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي ذیصلاح احاله ومعرفي شد.

سرهنگ عمران زاده در ادامه تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.