کشف و ضبط دستگاه حفاری قاچاق در ماکو

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از 150 میلیارد ریالی یک شرکت راهسازی برای قاچاق دستگاه حفاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه حفاری به مارک کاترپیلار ساخت ۲۰۰۹ به ارزش ۷۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ماکو تشکیل و رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی و خارج نکردن دستگاه از کشور پس از پایان مهلت پروانه گمرکی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط دستگاه کشف شده متهم را به پرداخت ۱۵۰ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران پلیس گمرک بازرگان گزارش تخلف را در بررسی اسناد و مدارک گمرکی خودروهای ورود موقت به کشور کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.