کشف و ضبط ۱۲ راس گوسفند قاچاق در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متهم پرونده قاچاق احشام در شهرستان ارومیه به بیش از 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: در پی کشف ۱۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال پرونده ای در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط احشام کشف شده، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان ارومیه احشام کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه وانت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.