کشف کالای قاچاق در میاندوآب

جانشين فرمانده انتظامي آذربایجان غربی از کشف بيش از 10 ميليارد ريال کالاي قاچاق در مياندوآب خبر داد و گفت: در اين رابطه يک دستگاه خودرو توقيف و يک متهم دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ سامان غنی زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان میاندوآب، حین کنترل خودروهای عبوری در محور “میاندوآب-بوکان” به یک دستگاه خودرو سمند  به ظن حمل کالای قاچاق  مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۴۱۳ قطعه لوازم الکترونیکی و ۱۹هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی به صورت قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش  تقریبی کالاهای کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

غنی زاده در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.