کشف ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در محور “سردشت_بانه”

فرمانده انتظامی آذر بایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودروی ام وی ام و کشف 105 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در محور "سردشت-بانه"، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پس از شناسایی شبکه فعال قاچاق مواد روان گردان مبنی بر انتقال محموله شیشه به استان آذربایجان غربی از مرزهای شرقی ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از ورود سوداگران مرگ به داخل استان، به صورت نامحسوس و ضمن تحت تعقیب قرار دادن و شناسایی محورهای تردد، طی ۲ عملیات ضربتی در محور “سردشت-بانه” موفق به توقیف خودرو ی حامل ماده روانگردان شیشه شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده بیش از۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت حرفه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و با بررسی مجدد و شناسایی محل اختفاء سایر اعضاء باند، ۷۵ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه نیز از محل اختفا آنان کشف شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه در مجموع ۱۰۵ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه کشف، ۴ سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جهانبخش در پایان بر مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.