کشف ۲۰۵۶ حلب روغن موتور احتکار شده در میاندوآب

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت میاندوآب از کشف دو هزار و ۵۶ حلب روغن موتور که توسط عاملین توزیع عمده بصورت غیر مجاز نگهداری و انباشت شده بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت میاندوآب افزود:بدنبال گزارشات مردمی در رابطه با وضعیت روغن موتور در بازار، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

اسدی گفت: در این راستا بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت توانستند در بررسی های نامحسوس میدانی از واحدهای توزیعی عمده روغن به مقدار دو هزار و ۵۶ حلب روغن موتور که بصورت مخفیانه با اهداف سودجویی انباشت و نگهداری می شد را کشف کنند .

وی گفت: در جریان این طرح از ۱۲واحد صنفی روغن موتور بازرسی صورت گرفت که برای چهار واحد توزیعی و عامل عمده پخش پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی شش میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال و برای چهار واحد خرده فروشی و تعویض روغن پرونده با ارزش ریالی ۱۶ میلیون ریال تنظیم و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

اسدی تصریح کرد : اخفاء و امتناع از عرضه کالا در صدر تخلفات این واحدها قرار دارد که در کنار آن برای واحدهای دیگر پرونده تخلفاتی با عناوین گرانفروشی ، عدم صدور صورت حساب و عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه تنظیم و به تعزیرات حکومتی معرفی شد .

اسدی افزود: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ به واحد بازرسی اداره صمت گزارش نمایند.