سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛

کمک به مردم خوی نیاز به شوی تبلیغاتی ندارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعضای شورای شهر معتقدند نباید از اقدامات انسان دوستانه و وظیفه انسانی سوءاستفاده تبلیغاتی کرد .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،علی مصطفی زاده سخنگوی شورای شهر با ابراز همدردی مجدد با زلزله زدگان شهرستان خوی گفت : شورای شهر و شهرداری ارومیه از طرف مردم ارومیه از اولین ساعت اطلاع از این حادثه ، اقدامات حمایتی خود را در قالب اکیپهای آتش نشانی ، امداد و نجات و هماهنگی با نهادهای مسئول و همچنین حضور در مناطق زلزله زده انجام داده و خواهند داد.

وی افزود: در اولین ساعات پس از زلزله خوی ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با هماهنگی لازم با مسئولان ستاد بحران استان و همچنین مسئولان شهرستان خوی و کسب نیاز های ضروری حادثه دیدگان اقدام به ارسال نان ، آب معدنی ، چادر و … به خوی نموده اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه افزود : شهرداری ارومیه علاوه بر اقدامات فوق پذیرایی از میهمانان عزیزی که به جهت نگرانی از تکرار زلزله از خوی به ارومیه تشریف آورده و در مساجد و اماکن دولتی اسکان یافته اند را با تقدیم یک بخش از وعده غذایی و نیاز های بهداشتی با افتخار تقبل نموده و خواهد نمود.

علی مصطفی زاده ادامه داد : معتقدیم نباید از اقدامات انسان دوستانه سو استفاده تبلیغاتی کرد چرا که هر گونه استفاده ابزاری از کمک های مردمی به نام شورای شهر و شهرداری به اعتماد عمومی ضربه می زند .

سخنگوی شورای شهر ارومیه تاکید کرد : کمک به مردم خوی ( از طرف شهرداری ) نیاز به شُوی تبلیغاتی ندارد و شورای شهر و شهرداری ارومیه همراه مردم فهیم ارومیه با افتخار در کنار مردم مصیبت دیده خوی تا آخر خواهند ایستاد.