گاریدو به دنبال انتخاب آماده‌ترین ستاره‌های پرسپولیس؛ سورپرایز به سبک مرد اسپانیایی؟

سرمربی پرسپولیس در اولین تجربه حضور رسمی‌اش روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال انتخاب آماده‌ترین بازیکنان است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پرسپولیس با گذراندن یک مسیر پرماجرا توانست با هدایت اوسمار ویرا به مقام قهرمانی برسد و بعد از کسب این افتخار، سرخ‌پوشان پایتخت روزهای پرماجرایی را گذراندند؛ از جدایی سرمربی برزیلی و انتخاب خوان کارلوس گاریدو در نقش جانشین او تا جدایی ستاره‌های کلیدی و نیمه‌تمام ماندن پروژه نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان. البته که در این میان باید به جذب دروازه‌بان و مدافع راست خارجی و البته بازگشت فرشاد احمدزاده و علی علیپور به جمع سرخ‌پوشان پایتخت هم اشاره داشت.

سرخ‌پوشان بعد از گذراندن ۷۵ روز پرماجرا و پراتفاق، حالا امشب از ساعت ۱۹:۳۰ باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند و در قامت تیم میزبان برابر حریف سفیدوسبزپوشان اصفهانی صف‌آرایی کنند. خوان کارلوس گاریدو که تیمش در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل، با بردهای سریالی کارش را به پایان برد، حالا به دنبال انتخاب آماده‌ترین بازیکنان برای نبرد با ذوب‌آهن است و گفته می‌شود احتمالاً اولین ترکیب رسمی سرمربی اسپانیایی در لیگ برتر توأمان با سورپرایزهای ویژه‌ای خواهد بود.

احتمالاً نه گولسیانی فیکس است، نه پورعلی‌گنجی!

الکسیس گندوز در قامت دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و جانشین علیرضا بیرانوند باید امشب اولین بازی رسمی خود را انجام بدهد. در حالی‌که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع موردعلاقه خوان کارلوس گاریدو محسوب می‌شود اما در این میان گفته می‌شود که گاریدو برای انتخاب زوج کنعانی‌زادگان فعلاً قصد ندارد روی ۲ مدافع باتجربه خود ریسک کند و احتمال نیمکت‌نشینی همزمان مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی در مسابقه امشب دور از ذهن نیست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی سرخ‌پوشان به میدان خواهد رفت!

فرجی البته در دیدادرهای پیش‌فصل هم مهره مورداعتماد سرمربی اسپانیایی پرسپولیس بود و در قامت زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان کار خود را پیش برد. در سمت راست خط دفاعی، ایوب العملود احتمالاً امشب اولین بازی رسمی خود برای پرسپولیس را انجام خواهد داد و در سمت چپ هم عدم جذب مدافع چپ جدید و جدایی علی نعمتی و عبدالکریم حسن باعث شده تا گاریدو راه چاره‌ای جز اعتماد به وحید امیری در این پست نداشته باشد تا امیری در پستی غیرتخصصی که البته تجربه بازی در آن را دارد، به ترکیب اولیه سرخ‌پوشان بازگردد.

از غیبت قطعی عالیشاه تا نیمکت‌نشینی احتمالی اورونوف!

مسعود ریگی در کنار محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی و البته سینا اسدبیگی گزینه‌های در دسترس گاریدو برای چینش خط هافبک تیمش هستند. سرمربی اسپانیایی به آرایش ۲-۴-۴ اعتقاد ویژه‌ای دارد و به نظر می‌رسد با توجه به تجربه همکاری ریگی و رفیعی، این ۲ هافبک نام‌آشنا امشب در قامت زوج خط هافبک پرسپولیس کنار یکدیگر برابر ذوب‌آهن به میدان بروند. مصدومیت امید عالیشاه و عدم سفر او به اراک باعث شده تا معادلات چینش آرایش تهاجمی پرسپولیس پیچیده شود.

عالیشاه تنها غایب ترکیب اصلی پرسپولیس در مسابقه افتتاحیه لیگ بیست‌وچهارم نیست و دور بودن اوستون اورونوف از شرایط آرمانی باعث شده تا ستاره ازبکستانی هم احتمالاً امشب از روی نیمکت کار خود را برابر ذوب‌آهن آغاز کند. در چنین شرایطی، گفته می‌شود که گاریدو قصد دارد تا به سعید صادقی اعتماد کند و بازگشت احتمالی او به ترکیب اولیه پرسپولیس یکی دیگر از سورپرایزهای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود و در سمت چپ هم گزینه مدنظر گاریدو، فرشاد احمدزاده است.

زوج جذاب در خط آتش پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس فعلاً در زمینه مهاجم خارجی اقدامات جدی و رسمی‌ای نداشته‌اند و جدایی مهدی عبدی باعث شده تا علی علیپور در کنار عیسی آل‌کثیر، ۲ مهاجم تخصصی و بزرگسال پرسپولیس در فصل پیش‌رو باشند. گفته می‌شود که گاریدو با توجه به مدل بازی مورد علاقه‌اش، قصد دارد که همزمان به علیپور و آل‌کثیر در ترکیب تیمش میدان بدهد و ابوالفضل بابایی، مهاجم جوان و سابق فجرسپاسی شیراز هم که در بازار زمستانه فصل گذشته به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد، گزینه ذخیره خط حمله پرسپولیس در مسابقه امشب خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل ذوب‌آهن اصفهان

الکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، ایوب العملود، وحید امیری، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، فرشاد احمدزاده، عیسی آل‌کثیر و علی علیپور