یازدهمین جلسه رفع موانع سرمایه گذاری با حضور استاندار برگزار شد

یازدهمین نشست رفع موانع تولید و سرمایه گذاری با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران بانکی، مدیران واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در مرکز سرمایه گذاری استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، استاندار آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: در حمایت از واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران در استان تمام مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران شرکت های خدمات رسان و مدیران بانک های استان باید جهت صدور مجوزهای لازم ایجاد سرمایه گذاری برای طرح های صنعتی در استان باید یک زمان بندی مثمر ثمر ارائه دهند.

معتمدیان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی برای افزایش سرمایه گذاری در استان باید دید انتفاعی نداشته باشند و عملکرد خود را به نفع سرمایه گذاران سوق دهند تا سرمایه گذاران بخش خصوصی راغب به انجام سرمایه گذاری در حوزه صنعتی و تولیدی در آذربایجان غربی شوند.

در این جلسه طرح ایجاد واحد تولیدی صنعتی سیم و کابل مسی شرکت رعد الکتریک که یکی از واحدهای صنعتی فعال ارومیه در زمینه تولید انواع سیم و کابل با اشتغالزایی مستقیم برای 40 نفر می باشد و جهت توسعه دامنه فعالیت خود در صدد ایجاد و راه اندازی واحد تولیدی صنعتی جدید می باشد مورد بررسی قرار گرفت.

این واحد برای توسعه تولید خود در زمینی به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع و با حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر 20 میلیون دلار و یک هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم جدید برای 100 نفر در شهرک صنعتی با هدف صادرات، طراحی های لازم را انجام داده است که در یازدهمین جلسه تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری استان مطرح و مورد تأیید اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت.